Freitag, 2. Oktober 2009

Simon Says Stamps-/ Truly Scrumptious-/ a Spoon Full Of Sugar challenges


Hallo,

heute wieder mal eine rot-grüne Karte. Diesmal war das aber eine Vorgabe für Simon Says Stamps Challenge. Gemacht habe ich nach dem Sketch für Truly Scrumptious Challenge. Und bei a Spoon Full Of Sugar challenge geht es diese Woche um Weihnachten.

Hello,
one more red-green Card today. This time is it for Simon Says Stamps Challenge. I did it with the Sketch for Truly Scrumptious Challenge. And a Spoon Full Of Sugar challenge has Christmas as topic this week.

Have a nice weekend
Tala
  • Stamps: Magnolia
  • Coloration: StazOn, Fabell-Castell, Twinkling H20
  • Acc.: Spellbinders, Cuttlebug, Daisyd's

Kommentare:

  1. Aww this is so cute - love the papers and traditional colours..

    thanks for joining us on TS

    Dawn

    AntwortenLöschen
  2. A beautiful card and your layered snowflake is fantastic. Thanks for joining in our Truly Scrumptious challenge.

    AntwortenLöschen
  3. HAPPY CARD MAKING DAY!! I hope that you are having a great one and feeling creative. We have blog candy at my blog too! Come on in and take a look!

    Have a great day!
    Jessica Lynn

    AntwortenLöschen
  4. Oh this is lovely :-) I love this image and the papers are fab,, I especially like your snowflake :-)

    Thanks for joining the Simon Says Stamp Challenge :-)
    Luv
    Lols x

    AntwortenLöschen
  5. Gorgeous card, beautiful colours and wonderful sweet image.
    luv
    Debby

    AntwortenLöschen
  6. Well done combining all those challenges, great card, coloured so well, love it.
    Barbara

    AntwortenLöschen
  7. Gorgeous card, fabulous Tilda, wonderful papers and details, especially that layered snowflake.
    Thanks so much for playing along with us at TS.
    hugs Heather xx

    AntwortenLöschen

@ Copyright

Dies ist ein privater Blog, es wird nichts zum Verkauf angeboten. Meine Bastelwerke und Grußkarten gestalte ich mit Papieren, Stempeln und sonstiger Materialien diverser Anbieter. Für alle meine Werke gilt: das Urheberrecht der entsprechenden Produkte liegt bei den jeweiligen Firmen, das für die Werke an sich und die Zugehörigen Fotos und Beschreibungen - bei mir. Eine Verbreitung der Inhalte, die über das gesetzlich zulässig hinausgeht, bedarf der vorherigen Zustimmung. Ich distanziere mich gemäß §5 TDG ausdrücklich von allen Inhalten aller verlinkten Seiten anderer Autoren. Für die Inhalte dieser Seiten bin ich nicht verantwortlich. Ich hoffe, gegen kein Urheberrecht zu verstoßen - ansonsten bitte ich um eine kurze Info und ich werde diese Inhalte schnellstmöglich entfernen.