Sonntag, 29. November 2009

Just Magnolia/ Magnolia Down Under/ Everybody-Art-/ A Spoon full of Sugar Challenges

Hi, heutige Karte ist gleich für 4 Challenges. Bei Just Magnolia Challenge gibt es diese Woche einen tollen Sketch. Bei Everybody Art Challenge  geht es diese Woche um Weihnachten, genauso wie bei Magnolia Down Under Challenge. Und bei A Spoon full of Sugar Challenge gibt es eine Farbvorgabe: blau-braun.

Hi, today i show you my card for 4 challenges. Great sketch ist from Just Magnolia Challenge. Christmas is the Topic at Everybody Art Challenge and at Magnolia Down Under Challenge. And A Spoon full of Sugar made a colour combo: blue-brown.






Ich habe mich sehr über Farbenvorgabe gefreut, so konnte ich gleich mein neues Memory Box Papier ausprobieren. Pferd, Tag und Mini-Tilda habe ich dann passen mir Distress Ink coloriert.  Für Braun habe ich Twinklings und Archival Ink benutzt. Ansonsten haben die üblichen Lieblinge benutzt: Spellbinders Nestabilities, Martha Stewart Bordürstanzer, Cuttlebug Stanzschablone Snowflake, Hero Arts Gemstones und Elzybells Sentiments.

I have been very glad about colour combo, because of my new Paper-Kit from Mamory Box. Horse, Tag and Mini-Tilda is coloured with Distress Ink. I toke Twinklings and Archival Ink for brown. Of course i used my fovorite things here: Spellbinders Nestabilities, Martha Stewart Punch, Cuttlebug die Snowflake, Hero Art Gemstones and Elzybells Sentiments.

LG
Tala
  • Stamps: Magnolia, Elzybells
  • Coloration: Twinklings H2O, Distress Ink, Archival Ink
  • Acc.: Memory Box, Martha Stewart, Spellbinders, Cuttlebug

Kommentare:

  1. Tala, beautiful card. Love the colour combo--one of my favorites. Tilda looks so adorable sitting on that straw horse. Ooh, I didn't realize this Tilda is so small--I don't have this stamp. Beautiful colouring job. Love the tag with applique stitches.
    Thanks for playing and joining us at Magnolia Down Under.

    Hugs.
    Norma

    AntwortenLöschen
  2. @Norma: Tilda is a Mini Stamp. All stamps are also produced as Mini Stamps. But you can buy it only by Magnolia and only at the trade fair:-((

    AntwortenLöschen
  3. Very creative. Love the snowflakes and the DP. Great christmas creation. Thanks for joining us at MDUC.
    mwah
    Trace

    AntwortenLöschen
  4. Oh, how cute is she all wrapped up sitting atop that horse!! Great color combo, pretty card. Glad you could join the fun at MDUC this time. Hope to see you back again for another challenge soon.

    AntwortenLöschen
  5. Fabulous job - I just love the way you've used the sketch.
    Thanx for joining us at MDUC
    xXx

    AntwortenLöschen
  6. Gorgeous card, thanks so much for playing along and joining us at Magnolia Down Under Challenges. Hope to see you back again next challenge. xx

    Hugs, Kel
    MDUC Site Owner.

    AntwortenLöschen
  7. Oh, a mini Tilda!! I NEED ONE!!! No trade fair for me, what a shame :(
    This is fabulous, I love those colours together and the images and colour work are perfect!! Thanks for joining us at MDUC!!
    Stephanne

    AntwortenLöschen

@ Copyright

Dies ist ein privater Blog, es wird nichts zum Verkauf angeboten. Meine Bastelwerke und Grußkarten gestalte ich mit Papieren, Stempeln und sonstiger Materialien diverser Anbieter. Für alle meine Werke gilt: das Urheberrecht der entsprechenden Produkte liegt bei den jeweiligen Firmen, das für die Werke an sich und die Zugehörigen Fotos und Beschreibungen - bei mir. Eine Verbreitung der Inhalte, die über das gesetzlich zulässig hinausgeht, bedarf der vorherigen Zustimmung. Ich distanziere mich gemäß §5 TDG ausdrücklich von allen Inhalten aller verlinkten Seiten anderer Autoren. Für die Inhalte dieser Seiten bin ich nicht verantwortlich. Ich hoffe, gegen kein Urheberrecht zu verstoßen - ansonsten bitte ich um eine kurze Info und ich werde diese Inhalte schnellstmöglich entfernen.