Dienstag, 3. November 2009

Simon Says- / Magnolia Down Under Challenges

Hallo, heute gibt es eine Karte für gleich 2 Challenges: bei  Simon Says Challenge ist das Thema "All That Sparkles" und bei Magnolia Down Under Challenge - "Distressing".
Hi, today i made one card for 2 challenges: at Simon Says Challenge is the topic: "All That Sparkles" and at Magnolia Down Under Challenge - Distressing.


Ich habe die Mini-Stempel und den Rahmen von Magnolia am WE auf der Messe gekauft. Den Weihnachtsmann habe ich mit Twinklings H2O coloriert und mit Snow Writer, Stickles und White Pen bearbeitet. Die Punkte auf den Schneeflocken habe ich mit Stickles in Frosted Lace und Xmas Red gemacht und anschließend das Papier beige gewischt.
I bought Mini-Stamps and the Frame from Magnolia at the fair. I colored Santa with Twinklings H2O and worked with Snow Writer, Stickles und White pen. Points at the snowflakes I made with Stickles in Frosted Lace und Xmas Red and then I distressed the paper.

Für den Vintage Look der Karte zu behalten, habe ich die beiden Tildas mit Distress Ink coloriert. Hier sind die Farben: antique linen, tattered rose und vintage photo.
For the vintage Look of the card I colored Tildas with Distress Ink. Here are the colors i used: antique linen, tattered rose and vintage photo.

Die Schneeflocken habe ich mit einer Stanzplatte von Cuttlebug. Ich mag diese Platte sehr, weil die Schneeflocken so schön geprägt und vor allem klein sind. Papier habe ich mit antique linen gewischt.
I made snowflakes with cutting die from Cuttlebug. I love this die, the snowflakes are embossed and small. I distressed the paper for the Snowflakes with antique Linen.
xoxo
Tala
  • Stamps: Magnolia, Studio G (Sentiment)
  • Coloration: StazOn, Twinklings H2O, Distress Ink, VersaMagic, Stickles, SnowWriter
  • Acc.: Spellbinders, Cuttlebug, Webster's pages

Kommentare:

  1. Wow!
    This is so very beautiful!
    Gorgeous scene and fabulous colours and detail!
    So happy that you have joined us at Simon Says!
    hugs
    kim x

    AntwortenLöschen
  2. This is wonderful!! I love that paper and gorgeous lace you've run along the card, such a lovely scene and lovely distessing!! Thanks for sharing with us at MDUC, I hope you can join in next time around!!
    Stephanne

    AntwortenLöschen
  3. Tala, this is fabulous. Love the colours and the terrific distressing work to give this card a vintage look. Wonderful attention to details. Good job.
    Thanks for joining the fun at Magnolia Down Under.

    Hugs.
    Norma

    AntwortenLöschen
  4. Tala, such a beautiful vintage look scene you have created. That red suit just draws your eye right to Santa. But then you see those little girls in the corners dreaming of his visit. Wonderful papers and details too. Thanks for joining the fun at the MDUC this time. Hope to see you back for our next challenge. Fabulous Card!

    AntwortenLöschen
  5. LOVE the vintage feel of this and there's soo many details to enjoy. Fabulous job!
    Thanx for joining us at MDUC
    xXx

    AntwortenLöschen
  6. Wow this is fabulous. Love the vintage xmas feel of it. Wonderful job with the challenge. Thanks for joining us at MDUC.
    mwah
    Trace

    AntwortenLöschen
  7. Gorgeous card, thanks so much for playing along and joining us at Magnolia Down Under Challenges. Hope to see you back again next challenge. xx

    Hugs, Kel
    MDUC Site Owner.

    AntwortenLöschen
  8. Wow gorgeous vintage feel.
    Thanks for joining in the Magnolia Down Under Challenge.
    Kristy x

    AntwortenLöschen
  9. Wow, this is just beautiful, love the combination of images and you have coloured them wonderfully. Thanks for joining us at Magnolia Down Under Challenges. Hope to see you back again next challenge. Hugs Jodie from Oz

    AntwortenLöschen
  10. Very sweet card! :) TFS & thanks for leaving a sweet comment on my blog! :)

    AntwortenLöschen

@ Copyright

Dies ist ein privater Blog, es wird nichts zum Verkauf angeboten. Meine Bastelwerke und Grußkarten gestalte ich mit Papieren, Stempeln und sonstiger Materialien diverser Anbieter. Für alle meine Werke gilt: das Urheberrecht der entsprechenden Produkte liegt bei den jeweiligen Firmen, das für die Werke an sich und die Zugehörigen Fotos und Beschreibungen - bei mir. Eine Verbreitung der Inhalte, die über das gesetzlich zulässig hinausgeht, bedarf der vorherigen Zustimmung. Ich distanziere mich gemäß §5 TDG ausdrücklich von allen Inhalten aller verlinkten Seiten anderer Autoren. Für die Inhalte dieser Seiten bin ich nicht verantwortlich. Ich hoffe, gegen kein Urheberrecht zu verstoßen - ansonsten bitte ich um eine kurze Info und ich werde diese Inhalte schnellstmöglich entfernen.